środa, 10 kwietnia 2013

Prolog

,,... Tik tak, tik tak, tik tak... Życie upływa Ci tak szybko, zanim się obejrzysz a kończysz już 18 lat, lecz w środku jesteś nadal małą dziewczynką wołająca o pomoc, próbującą się wydostać. Patrzysz na ludzi, na ludzi szczęśliwych. Mających prawdziwą rodzinę, dużo pieniędzy, wielu przyjaciół i wielką miłość. A Ty? Ty nie masz rodziny już od tylu lat, jesteś na utrzymaniu rodziców kogo innego, masz jedną prawdziwą przyjaciółkę, a obok brakuje Twojej drugiej połówki. Przygnębiające, czyż nie? Siedzisz bezczynnie na fotelu, gapiąc się cały dzień w telewizor, od czasu do czasu przeczytawszy jakąś ciekawą książkę i twierdzisz, że taki los zesłał na Ciebie Bóg. Że tak ma być i nie zmienisz tego, bo się nie da. Hmm.. Nie da się? Kiedyś usłyszałam słowa jak "nigdy nie mów nigdy", które naprawdę motywują... Motywują do dążenia za marzeniami, do osiągania swoich celów. Czasami warto wstać, wyjść z domu i dać swojemu życiu drugą szansę, jakby na nowo się urodzić. Zacząć żyć od nowa, poznawać nowych ludzi, a przede wszystkim poznać samego siebie. Kim tak naprawdę się jest, co chce się w życiu robić, nauczyć się żyć tak, by być szczęśliwym. Sądzisz, że zamykając się w sobie osiągniesz coś w życiu? Nie. I nie pomoże Ci w tym nawet najlepsza przyjaciółka, której starania prędzej, czy później się nie zdadzą. Kiedyś w końcu przyjdzie czas, że odejdzie. Założy rodzinę, będzie miała dzieci, a Ty? Ty zostaniesz sam jak palec, siedząc w domu i posłusznie czekając na swoją śmierć. Bez wspominania swych młodych lat, bez wspominania wszystkich przygód. Chyba, że zaliczymy do tego ciągłe oglądanie telewizji. Uwierz, że warto, naprawdę warto poznać swoje prawdziwe oblicze, jeśli przytrafiło Ci się w życiu coś niemiłego, twoi rodzice się rozwiedli, czy jak w moim przypadku... Umarli. Nie ważne co się stało, życie jest tylko jedno i należy z niego korzystać, bo zanim się obejrzysz, a to będzie już koniec. Wiem, że moi rodzice chcieliby bym była szczęśliwa, bym spełniała marzenia, bym była kochana przez drugą osobą, chcieliby dla mnie jak najlepiej. Zrozumiałam to, naprawdę. Szkoda tylko, że dopiero po paru latach, ale najwidoczniej musiałam trafić na odpowiednią osobę.. Która pokaże mi czym jest miłość, radość, łapanie każdej możliwej chwili... Nie zamykaj się w sobie, uwolnij się. No już, teraz!" ~ Natalia Shirley.


,,Znowu to samo. Przestań na nas wywracać oczami, zacznij się nas słuchać.. Nienawidzę tych wszystkich rozkazów ze strony rodziców, jestem już dorosły, sam mogę decydować o swoim życiu. Ale nie mogę im tego powiedzieć, bo w przeciwnym razie oni każą mi się spakować i się wynosić, tak-witam w moim świecie. Chciałbym znaleźć sobie takie miejsce na ziemi w którym byłbym tylko ja... Nikt więcej, ewentualnie moje małe oczko w głowie, którego nie posiadam. Dziewczyny za mną nie przepadają, bo jestem podobno pyskaty i chamski. Co za bzdury! Ale szczerze mówiąc, przez te 19 lat nie znalazłem kogoś takiego kto przyciągnął moją uwagę, nadal czekam. Czekam na tę chwilę w życiu kiedy mój żołądek wywróci się do góry nogami, a motylki w brzuchu będą chciały wylecieć. Kiedy już znajdę tę osobę obiecuję sobie, że się stąd wyniosę! Chcę zrobić to jak najszybciej, nie zniosę już dłuższego mieszkania z rodzicami! Wielu ludzi twierdzi, że to okropne chcąc się pozbyć swojej rodziny, ale... Ja nie chcę się ich pozbywać, chcę żeby byli, żeby się do mnie odzywali, jedyne czego nie chcę to ich ciągłego wtrącania się w moje sprawy i rozkazywania mi co mam robić. I jeśli ktoś mi teraz powie, że kiedykolwiek za tym zatęsknię to bez żalu i wyrzutów sumienia Go wyśmieję, znam Siebie, wiem czego chcę i wiem za czym nie będę tęsknił, a za czym tak. A właśnie.. Czego chcę oprócz zbyt wielkiego angażowanie się rodziców w moje życie? Miłości.. Wszyscy moi kumple już tego doświadczyli. Nie to, że nigdy się nie całowałem i tego typu rzeczy, bo robiłem to dużo razy na imprezach, ale to nigdy nie było nic więcej, traktowałem to jako zabawę, wiecie jak to jest. Cóż, teraz muszę już kończyć tą swoją jakże cudowną przemowę, a dlaczego? Tak, tak... Rodzice... Nie wiem czego tym razem ode mnie chcą."- Justin Bieber

~ AlaWuu

2 komentarze: